Vitalni znaci logo 2016

LOGO FTZ 2015

Croatian Danish Dutch English French German Italian Turkish

Obrazovanje i cjeloživotno učenje 2015/2016

 

Neki od podataka istraživanja:

  • 88 osnovnih škola na području TK , od toga je 5 u Kalesiji, 8 u Lukavcu, 8 u Srebreniku, te 24 u Tuzli.
  • 4 ustanove za djecu sa posebnim potrebama na području TK, od toga 2 u Tuzli.
  • U Tuzli, 2014. uposleno 678 nastavnika, a 2011. godine bilo uposleno 810 nastavnika.
  • 2811 redovnih učenika su završili srednjoškolsko obrazovanje u Tuzli, 2014. godine.
  • U Lukavcu, Živinicama i Kalesiji, u periodu od 2012. do 2014., zabilježen je rast broja učenika koji su završili srednjoškolsko obrazovanje, dok je u Srebreniku evidentiran pad za oko 9% u 2014. godini.
  • 18 ustanova provode visoko obrazovanje u TK.
  • 11074 upisanih studenata 2014. godine u TK.
  • 66 djece koja su uključena u inkluzivnu nastavu u osnovnim i srednjim školama je bilo u Tuzli 2014. godine,  u Srebreniku 27 , u Lukavcu 32, u Živinicama je 47, dok je u Kalesiji 30 djece.
  • 8% građana je pohađalo neki dodatni kurs ili trening van programa redovnog formalnog obrazovanja.
  • Polaznici muškog spola 3,3 puta više učestvuju u programima obrazovanja odraslih za sticanje srednjeg obrazovanja u odnosu na žensku populaciju.
  • Od 126 zanimanja tradicionalnih i starih obrta, na području TK omogućeno je obrazovanje samo za 17 vrsta zanimanja.

 

Obrazovanje 20152016

 

Više informacija možete pronaći u izvještaju "Vitalni znaci 2015/2016"

 

 

Obrazovanje i prespektive za cjeloživotno učenje - 2013

 
Ljudski kapital obuhvata znanje, vještine i kompetencije utjelovljene u pojedinicima i zajednici, a predstavlja osnovni resurs za napredak i razvoj zajednice.
Nivo formalnog obrazovanja značajno određuje radni status i zaposlenje. Činjenica je da poslodavci u privatnom sektoru prije svega gledaju na kompetencije i iskustvo radnika, a nivo formalnog obrazovanja svakako je osnova za profesionalni razvoj većine. Ipak, u vremenu kada je većina nastavnih planova i programa zastarjela i izgubila relevantnost kada su u pitanju suvremeni radni procesi i tehnologije, dodatno obrazovanje i usavršavanje od presudne je važnosti. Zbog toga se postavlja pitanje da li neformalno obrazovanje može adekavtno nadopuniti postojeće formalno obrazovanje  i na taj način odgovoriti na potrebe pojedinaca i zajednice. 

Opširnije: Obrazovanje i prespektive za cjeloživotno učenje - 2013

 
Copyright © 2016 Fondacija tuzlanske zajednice. Sva prava pridržana!                                   www.fondacijatz.org Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. | Mapa web stranice | Naslovnica